INICI

JULIOL

JULIOL

dimecres, 4 de gener del 2012

LLENTIES DE XORIÇO SENSE XORIÇO

* Tenint en compte que el pot de llenties em va costar 55cts posem que per 1eur tenim plat principal per a tres persones, és a dir 33cts per persona...

Aquesta és una recepta que no es meva. La vaig veure per internet a la pàgina www.isasaweis.com però em sembla genial!


INGREDIENTS

- 1 Pot de llenties cuinades
- 1 ceba
- 1 fulla de llorer (teniu un tutorial de com assecar-lo penjat al desembre)
- 1 cullereta de pebre roig dolç
- Un pessic de comí
- Una cullerada d'oli d'oliva


Posem una cullerada d'oli a la cassola.




Hi tirem la ceba amb el llorer i deixem que es faci a foc suau 5 minutets.




Un cop la ceba és feta hi tirem les llenties.




Tot seguit hi afegim el pebre roig, el comí i una mica d'aigua fins a cobrir les llenties.





Deixem que faci xup xup 25 minuts i ja es pot servir! (ho sento m'he oblidat de fer foto al plat final...)



2 comentaris:

  1. Té bona pinta aquesta recepta, no només per sanejar la nostra malmesa economia, també per reduir el superàvit abdominal acumulat durant aquestes festes.
    La provaré.

    Felicitats per aquesta iniciativa, em faig seguidor del bloc.

    Salutacions.

    Jordi Carbonell

    ResponElimina
  2. ei Jordi! si teniu cap idea que apliqueu a casa per sobreviure a aquesta crisi expliqueu-me-la que la penjaré! fins aviat!

    ResponElimina